Meddelande mottaget

För några dagar sedan när vi var ute skickades mycket sms. Ringdes mycket. Flirtades mycket. Sånt riktigt fylle-snack var igång. Och folk blir så kåta. Av all alkohol och snusk. I dont blame you, jag är en av er. Skål.
Det är så trist när man inte är på samma nivå som den andre, att det förstör allt. - Vi är vänner och jag vill bara ligga, vad fan?!
Måste man bli kär? Ligg och dra. Ta en cigg i sängen först bara.

Det var visst någon som var "fd religiös". Någon som kunde bibeln baklänges och kunde citera kända konstnärer. Han lyckades få tag på mitt nummer av en bekant, som i sin tur fått det av en annan. Inte från mig.
Jag jobbar inte så när jag är ute. Jag jobbar bara rakt hela tiden. (Du var ett undantag Henrik B!)


"Fader alkohol, du som är i dunken, helgade vare din promille. Tillkommer ditt rus. Ske din vilja, så som i hjärnan, så som i benen. Vår dagliga grogg, giv oss idag och förlåt oss våra nyktra stunder. Trots att vi inte förlåter dom som sålt oss mäsk. Låt oss inte ha långa bakfyllor och fräls oss från delerium, ty fyllan är din och promillen och groggen i evighet. Amen! Trevlig fylla!"

Jag vet inte vad han menade, om han förväntade sig ett svar på det där eller ej, men jag vet att jag inte vill gå in i honom igen.
Och nu ropar min syster att Jemima är på TVn, hon är nämligen skådespelare, för er som inte visste. Och soul-sångerska, för er som inte visste det heller. Hon är så mycket mer, så mycket mer.


Aless


Kommentarer
Postat av: Janne

usch

2009-08-21 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0