Som fiskarna i vattnet

Tjabba tjena hallå. Jag sitter coh sjunger med i det här barnprogrammet vars programledare är kolatorsk och förgriper sig på små barn. Konstigt att han fortfarande är i rutan.. Min lillasyster säger att han är bäst! Jag skrattar och vill säga att han brukar vara svinpackad på Stureplan och stå vid Södra Station och röka gräs. Jag har till och med varit på en efterfest med honom då han berättade hur han lurade poliserna när han gick ut med tio vita påsar (ja ni vet vad). Smart och dumt.

Vi har många kolatorskar i denna stad och dom flesta är inte blyga om att berätta det. Typiskt korta killar, avslöjar allt på en gång! Plötsligt står det på twitter att han och han drog en lina inne på toaletten på East igår. Jasså, jag ska anteckna. Det har till och med hänt att folk blivit tagna på Riche - med instyrka osv. Önskar att jag vore där så jag kunde fota och lägga upp på bloggen, ungefär så kul är det.




Aless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0