010110

Så nu är jag hemma igen efter min lilla mini semester ute på vischan. Jag är allt ifrån återställd och utvilad.
Men vem fan är det efter en nyårsafton?
Ja okej kanske en nykterist, eller en och en annan turrturrduva som spenderade kvällen med sin käraste och andra liksinnande istället.
Vuxenpoäng ab.

Bakis och skakig som fan entrade jag iallafall Stockholm imorse, med en timmes sömn i bagaget. Observera att jag fortfarande inte hade duschat, då jag direkt vid anländadet var tvungen att gå och jobba. Usch.

Jag vet inte om det här inlägget ens är på riktigt, allt känns så jävla overkligt.
T.om när jag går, så känns det som jag svävar. Kanske är jag död. Kanske är jag inte helt nykter. Kanske har jag blivit en superhjälte med en superkraft?

Gårdagens nyårsfirande var iallafall som en salig blandning av Paradise Hotell, Grannfejden och Anti Christ.
Vad mer kan jag säga?

Hoppas ni lever
Birre.

 
















































































Kommentarer
Postat av: Maria

Är det inte han Dennis från Big Brother som skymtas där nånstans på bilderna?

2010-01-15 @ 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0