Lika barn leka bäst

Vaknade i sked, bredvid Aless. Försökte väcka henne, ofrivilligt morgonpigg som man är. Aless vaknade inte. Hur mycket jag än hostade, gjorde dödsrullningar a la krokodil i sängen, pillade henne i örat.
För att stilla min rastlöshet tittade jag under hennes säng efter något kul att sysselsätta mig med. Till min stora förvåning hade Aless en gömma tantsnusk på bok. Hann läsa till sidan 74 innan Aless vaknade upp och började berätta om hur hon hade gjort högskoleprovet naken... i sin dröm.
Sen visade hon sina tuttar för mig och gick ut i köket för att koka kaffe.

Just nu sitter jag och tuggar tuggummi, har typ gjort det non stop sedan Tobbe påpekade att både jag och Aless osade chips igår kväll. Men när Aless fick blåsa på mig sen tyckte jag bara att hon luktade öl. Även om vi tömde en påse grillchips med onion dip till, innan utgång som två jävla amatörer. Men är det fredagsmys så är det. På fredagar får man lukta chips. Helt okej.

Idag är det lördag och det lutar mot tredje kvällen i rad på Riesen. Inte okej, men jag och Aless schiter i. Men det vet ju ni redan.

Fuck you
Birre




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0