Dedikerat min fru, min vän, min Aless

Hej snutte! Tråkigt med samtalet sist, mottagningen är som den e här, du vet aina spanar.
Har precis värmt upp med två öl, för att kunna öppna mig för dig i det här brevet och för den där jävla flygresan hem, såklart. Dödsångesten är de luxe.



Har inte fått så mycket gjort som det var tänkt. Vet du! Jag har sovit till kl 13.00 varje dag och solen går typ ner en timme efter det. Hoppas det håller i sig när jag kommit hem.
Det känns som det varit natt här dygnet runt. Så jag har roat mig med annat som prickskytte.



Pappa fyllde 60år och jag köpte en platta Stockholm finest 7.2%vol till honom.
Han sa att den hamnade på top 10 listan direkt. Bästa presenten.
Några timmar senare, var det slut på dricka, men då trollade jag fram en låda barnförbjudet och festen fortsatte till morgonkvisten.



Han hälsar. Dock en aningen otrimmad. Men du vet vår stil, vad.
Här i Finland finns han att ladda ner som ringsignal och blev framröstad som den roligaste
karaktären i ett radioprogram.
Han kom på första och andra plats (med 2 olika karaktärer) men vägrade ta emot pris, då han myser på att han är anonym och att hela finska folket vill veta vem han är.
Jag kan berätta mer sen. Fatta pengarna som finns att plocka hem. Holla.



Nu kom min morbror och ska hämta mig. För pappa är full och kan inte köra mig. Längre.
Den här ska med i bilen på väg till Luleå. Fatta att man får sådana här från vanliga mataffärer.
4,5%. Åh älskade hemland.



Imorgon är den fredag den 13e, skrockfull som jag är kommer jag behöva ditt stöd, hela dygnet.
Melody ska till Idol sändningen med sin pappa. Så... du vet vad vi gör.

Din 4-ever
Birre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0