Inga äppelshots!

Hemma hos Aless som motarbetar mitt goda humör, med sitt tonårstrots från vardagsrummet.
Hon kanske fortfarande är bakis efter helgen, vad vet jag. Mens har hon iallafall inte, då vi har den samtidigt.
Inge kaffe bjuder hon heller på. Svarar inte på tilltal... har svårt att tro att Hem till gården som hon kollar på, verkligen är bra, som hon vill få det att framstå.

Jävla tönt. Nu ska jag gå och tvångskramas med henne och säga att jag älskar henne.
Det gillar hon.

Här kommer lite bilder från i torsdags på Götakällare. Bilderna talar bättre än minnet.

Yours truly
Birre Blomma







































































































Pelle twittrar...








Kommentarer
Postat av: lil cake

aless du är så lesbisk

2009-11-03 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0