Mer än åtta blir det ej

Jag är fortfarande skakis från i fredags så jag sammanfattar mig kort.

- Birre deckade i soffan i fredags innan vi skulle ut. Hon stank alkohol och mumlade något om att vi ses imorgon.
- På väg in samma kväll somnade Sanna på tunnelbanan minst tio gånger.
- Väl utanför Berns frågar vakten mig vilka jag känner... Jag skrattade honom rakt i ansiktet och gav honom dödsblicken. Då blev han genast jätte trevlig och släppte in oss. Vilken jävla skojare! Han måste ha liten penis.
- Vi hann vara ute i en timme, sen ville Sanna spy och åka hem.
- Igår sov jag hela dagen.
- Idag har jag också sovit hela dagen.
- Birre ringde och väckte mig nyss. Hon bad mig sätta på TV4 plus så vi kunde skratta åt när Anna Book opererade brösten. Det var kul. 
- Nu ska jag äta på Mc Donalds.


Aless


Kommentarer
Postat av: frida fogel



http://images1.bilddagboken.se/1/_u1/_u3/_u9/_u6/_u1/u139617/17581_1168505861.jpg

2009-11-15 @ 19:05:45
URL: http://fogels.dagbok.org
Postat av: sandilicious

kräkas är det bästa som finns.

förstår inte att jag kom av på min station högdalen på hem vägen. Var nästan inställd på att ja skulle vakna upp på tuben samma morgon. vin är gott.

2009-11-15 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0