Kråksången

Efter allt stohej under veckan, diverse Reisen besök och notor hit och dit så mår vi okej. Betona okej med gitarr-ackordet D. Trots regn och rusk styrde vi våra klackar utåt hållandes ett stort paraply som fanns i "left-overs" lådan hos Birre. Även känd som souvenir-lådan.
Det var hår som lockade sig, smink som rann och mocka handskar som ändrade färg pga regnet. Men vi sket i, som vanligt, och körde på.
Eftersom vi har blivit kallade för "förortschicks" så var det ju på tiden att någonting skulle hända. Något slagsmål eller verbalt krig. Jag vet inte riktigt vilka som klassas till "förortschicks" men min gissning är oss som står mellan kickers och blondinerna på Sture. Det är min gissning. Man dömer visst hunden efter håret numera. Som tack för att jag finns fick jag ett fulfinger i nyllet av Fritz igår, som i sin tur tackade för smset jag publicerade här om veckan. Den mannen är så full av hat att jag nästan tycker om honom. Betona nästan med gitarr-ackordet D tack. Jag drar inte alla över en kant nu och skriver att shitxfaced saknar humor, jag skriver bara att Fritz borde söka till komediskolan som Özz Nûjen har tillsammans med Jakob Öqvist. Det är två riktigt roliga gubbar det där och om du också övar lite Fritz så kan nog även du skratta en vacker dag.


Med kanske för stora förhoppningar på mänskligheten
Aless










































 


Kommentarer
Postat av: oroshjärta

HOPPET E DET SISTA SOM ÖVERGER! ;)

2009-10-25 @ 15:31:14
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: Rebs

tänk att det alltid är lika pirrigt när man hittar random polers på otippade ställen. (Snackar blond stud i grön-rutig skjorta. Stud:en Jakob)...



Jag längtar efter stockhooooolm



2009-10-25 @ 20:00:35
URL: http://reboroyalliving.blogspot.com
Postat av: Aless

Världen är liten. Vart är du min vän? Kom till Sverige, vi har det jätte kallt, jag lovar. Lika kallt som du ahr det varmt där nere i spanjak landet.

2009-10-26 @ 15:13:28
URL: http://peacelovenfuckyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och tänk ännu mer random det är att först se jakob i skjortan och tänka "nämen!" för att sen se att finaste beccs lagt en kommentar! wooha!



ang fritz och shitxfaced. ni är ju bättre. helt klart.

2009-10-27 @ 10:34:40
Postat av: Rebs

Mene.....Aless, jag vill inte.... haha. Hörde att det regnar. Svårt med den där blötan. Fast annars är jag fan där redan!

Vi vet vem som ska göra vad, u feel me?



Åh vem tycker jag är finaste beccs? Mia?

2009-11-03 @ 18:10:03
URL: http://reboroyalliving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0