Ett paket Voltarén och lite alkohol tack!

Jag har uppenbarligen skrattat åt Gud.
Vaknade upp imorse halvt förlamad utan någon anledning, det var ju trots allt Birre som gjorde årets vurpa inatt. På Götgatsbacken. I spöregn. Efter för många glas öl. Jag skrattade och kissade nästan på mig, så det är väll därför, som jag har blivit straffad. Som min mamma alltid sa till mig "somliga straffar Gud genast".

Jag mår som en gammal dam i sina värsta år. Allt är så dåligt, och allt gör så ont, kroppen värker och tabletterna har slutat att fungera. When the drugs don't work no more you get high on life, sa Henok. Jag tror honom inte. Det som fungerar är en flaska bubbel, en stark öl och lite jäger. Ja, det fungerar alldeles utmärkt. Därför blir det den genvägen till utgång, exit. Välkommen ut igen min gamla konstnärs själ. Du är fri!


Bild tagen på Bauer igår. Fullt allvarliga.


Aless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0