Dagens bästa

Melody har lärt sig att koka kaffe, åt mig!
Fatta. Hon tycker det e så kul också.
Det är sånt här som gör alla tidiga morgnar värda att gå upp. Färdigt kaffe.
Jag behöver bara sätta mig ner vi bordet och paow. Kaffe.

Sitter och smuttar på en kopp nu. Nybryggt. Precis lagom starkt och jag kan inte vara stoltare över henne.

Sen älskar hon att diska också. ÄLSKAR.
Hon bönar och ber mig om att få diska, varje dag. Inga problems.
Alla vassa knivar får jag dock ta sen. Men det e ju tvär lugnt.

Så jag frågade henne idag, om hon ville lära sig att tvätta kläder också. Bara för att kolla liksom...
Då sa hon bara, ja det e ju det jag vill! Men jag vet ju inte hur många grader det ska vara på olika kläder.
Jag vill ju inte förstöra någonting av våra kläder.

Jag älskar henne.
Birre.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0