Mange Schmidt vi kan också

Allt som händer har redan hänt. Dom som spyr har redan spytt.
"Södermalms crack-heads" är känt. Dom som tagit stundenten har flytt.
Jag ger mig fan på att något kommer att explodera här i stan.
Kvinnokollektivet smider sina planer och ligger på span.

Det är mycket bråk osv, mycket kärlek osv.
Klantar han sig är han en smittspridare.
Klamydia-brevet vet jag att några har fått.
Inga namn nämnda men det bådar gott.

Mamma Birre är snart tillbaka på banan efter mycket jobb.
Hon tjänar cashen brushan och blir en sån där förorts-snobb.
Jag själv håller fortet på Reisen.
- Du ska följa med mig sen.


Bolt springer snabbt men vi jobbar fortare.
Kvinnokollektivet är namnet så ba ropare!
 


Aless


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kvinno kollektivet i all ära!

2009-08-31 @ 13:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0