Fransk leverans

Jag vet att det här är gammalt, men så är det, Kvinnokollektivet är med på webben. Har lagt märke till att det finns väldigt många som kallas sig för "kvinnokollektivet".. Kvinnor som bor i kollektiv är väll det, ett kollektiv fullt med kvinnor, säkert nakna också. För det var så vi levde under vår kollektiv-period (som ja, tack gode gud är över); naket och berusat. Om vi lyckades var vi rockiga också.
Örby tiderna alltså..

En av oss kommer tillbaka till Sverige ikväll igen. Jemima har varit i Troppan och blivit svart och frälst av någon fransk bergspräst. Han heelade med jord och blad, samt sa att det var bra att "schteka" på stranden när man väl var där. Jag tror bara det var en kåt gubbe som ville sätta på Jem uppe i bergen, med havet som utsikt, bland blommor och blad. Eller på stranden, bland allt folk, för att få extra mycket uppmärksamhet. Han är en sån som njuter av det. En medveten fransk "bergspräst" med andra ord. And we love you, your horny little skunk.
Jag hoppas att Jem har tagit med sig bra grejer hem, som till exempel billig sprit från tax-freen, kanske någon lotion som luktar gott, franskt diskmedel till Birre, dammsugarpåsar extra large till Örby, dextrosol i någon exotisk smak och flera limpor cigg. Eller lampor cigg, det hade varit fint det med.

Vi hälsar dig välkommen med en utgång och en flaska rom. Dock inte mörk, jag orkar inte spy svart den här lördagen också..

Aless



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0