Jemima sa "ingen stress", jag sa "okej" och svepte

För någon kväll sedan försökte jag mig på att dricka alkohol. Jag spydde efter en grogg, en väldigt svag sådan till och med. Förstår inte vad det är med mig, min kropp reagerar jätte starkt på alkohol och annat skräp. Det är väll därför, för att det är dåligt skräp. Borde jag kanske tacka mig själv, tackla känslan att vara oren, tacksamheten är långt borta. Aldrig nöjd-fenomenet känner vi till. En typisk människa i sina bästa dagar, men aldrig nöjd, aldrig någonsin. Man har aldrig allt förrän man har allting, och allting kan man aldrig få, alltså förblir man Aldrig Nöjd..

Ursäkta mig. Jag har inte druckit mitt kaffe än.

Aless









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0