Kl.13:00

Sanna ringer och babblar på om bröst och möten och om vår spelning. Jag ligger och läser om Nikki Sixx och hör inte riktigt vad hon säger. Några minuter in i samtalet skriker hon fitta och säger att det är kontrollanter på tunnelbanan och att hon åker ful-åk.
Samtalet bröts mellan Gullmarsplan och Skanstull. Nu så här femton minuter senare inser jag att hon åkt fast och blir tvungen till att böta ca fjortonhundra kronor i böter. Pga dom där SL-fittorna. Inte roligt i dessa juletider. Inte roligt alls.

Jag ringer Sanna.
Hon svarar inte.
Jag tror hon är ledsen.
Ska bege mig in mot söder och trösta henne med en varm fuskpäls-kram och en kopp kaffe. På Kaffe Bar. Innan jag åker vidare på möten.

Tänka sig. En sådan dag.


Jag har fått nya zuuuper snygga kängor för övrigt.

Aless

Kommentarer
Postat av: sandilicious

Jag ska inte betalt ett jävla röv öre till sl. Jag vinner alltid i slutändan för min handstil såg ut som att jag höll på att skita på mig....1-0 till mig. hata sl varje dag.

2009-12-06 @ 19:08:44
Postat av: Aless

HAHAHA SANNA! Fortsätt så bara gör det.

2009-12-10 @ 12:25:22
URL: http://peacelovenfuckyou.blogg.se/
Postat av: janbanan

köp bil eller betala för dig

2009-12-13 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0