Mysterium och minnesluckor

God dag.
Vill helst skriva god morgon då jag skämmt bort mig med en sovmorgon de luxe idag. Inte för att jag precis vaknat men ändå.
Sitter fortfarande i min pyjamas och har endast haft kaffe och en o en annan After Eight på dagens meny.
Äckligt, men ändå lite trevligt kan jag tycka.

Huset jag befinner mig i är iskallt då ingen satt igång brasorna för dagen. Så här sitter jag med sot i ansikte och på fingrarna, efter att ha huggit ved och eldat i snart en timme. Känner mig som en vilde när jag kollar mig i spegeln. Har typ lust att tugga på en köttklubba med mina bara händer.
Men så fort mobilen ringer väcks jag ur min skoggshuggar-koma och inser att det är 2009 vi lever i. Inser att man kan blogga och kolla sin facebook. Samt prata med omvärlden.

Här ute i ingemansland finns det gott om saker att göra. Livet är dock jävligt enkelt. Testade även på Brorsans restaurang härom kvällen, inne i Tierp centrum.
Det var en upplevelse jag dock inte minns så mycket av. Men med hjälp av bilder från min kamera, så såg det ut som vi hade det väldigt trevligt.

Nu kom Melody och sa att jag måste komma. Barnen har tydligen ett riktigt mysterium som ska lösas. Dom behöver tydligen med sig mat, vart dom nu ska.

Vi hörs
Birre






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0