Nu kör vi!

Det går jävligt dåligt med uppdateringar här.. Datorer har krashat, internetleveranser är försenade... bla bla bla Gud vill inte att vi ska blogga just nu, helt enkelt.
Peace and Love festival bilderna ligger fortfarande i kameran, med en massa smaskigt som snart måste tankas in och laddas upp.
Allt för er!

Eller inte.

Livet leker som vanligt, för alla utom mig som numera jobbar som en vanlig svenne makaron.
Aless och jag brukar mötas upp på morgonkvisten, över en cigg innan jag entrar mina morgonpass, efter sina utekvällar, bortamatcher eller annat bus, som hon är bra på att syssla med på heltid. Nuförtiden. Som vanligt.
Kul för henne. Men någon måste ju vara den ansvarsfulla som drar in spriten på bordet...

Kvinnokollektivet
spelar förövrigt skivor på Fredag 17/7 (Kom dit!).
Jag ska mista ännu en oskuld (tydligen) och testa livet som Dj.
Aless sa att jag kommer få mycket ligg den kvällen... jag vette fan. Men stämmer det så kanske det kan vara en karriär värd att satsa på. Holla!

Nu ska jag njuta av min lediga helg, samt min mango drink som står serverad på bordet framför mig.
Hörde jag Fan vad nice?

Birre

P.s Aless är i telefon just nu och hälsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0