Sveriges service

Jag sitter på 7eleven och surfar, eftersom nissen från bredbandsbolaget inte har kommit och fixat mitt internet än. Tack för nödlösningen slevvan.
Har inte mycket kvar då jag fastnade med blicken på en man som gick utanför. "Nu måste jag gå ut och röka" tänkte jag, men han hann försvinna, och när jag kom tillbaka till datorn hade även tiden försvunnit. Putts väck. Så jag fick köpa ett nytt kort. Sjysst. Lite överseende borde dom ju ha tycker man, personalen här, om man nu ser något snyggt, typ en man. Eller måste ta en cigg på det.
 Som att man skulle kunna sitta stilla i 30minuter...... 

- Åh internet. Då kan jag lägga upp bilder från Peace and Love och festival-livet vi levt här hemma.
Nej det går inte, sen när hade 7eleven min personliga bildmapp? Aldrig. Och det lär dom aldrig ha heller. Inte med den här servicen.
Nästa gång ska jag snålsurfa på Vurma. Inte bara för snålsurfingen eller deras service, just för deras personal som är alltför okej. Långt över okej. Fråga bara Åsa och Jemima, dom kan allt när det kommer till just Vurma. Både i Hornsan och på Kungsholmen. Hallelulja för det.

Jag kom faktiskt hit för att googla lite skit. Så här sitter jag, osminkad, korta jeans shorts, linne och skinnjacka. Hatt och gummistövlar, just för att ingen ska känna igen mig. Pilotbrillor på det också. Minoutfit.se antecknar det här.
Mer skitsnack på internet tack. Bloggar. Vänners sjuka mail om this and that. Uppdatera skvallerspaltern Alessandra. Är Salvan fortfarande sur på Birre Blomma? Vem knullade på Berns toaletterna igår? Ja du, det undrar jag.
Livet Är En Fest.

Nu tickar verkligen tiden. Och jag ska ut och leta reda på denne underbara man. Exakt.
Han kanske sitter på Levinskys.......... Ska springa över gatan och se efter. Hej så länge.


Alessandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0