Hemgång lika med utgång

Birre ringde mig igår, från något jättekonstigt 00358466-nummer. Det är väll så dom rullar i Finland, i skogen, långt där uppe - med långa konstiga riktnummer som ingen förstår sig på. Så säger dom något flummigt på finska och hoppas att ingen förstår vad dom säger, bara för att slippa. Och det lyckas dom med.
Som Birre. Hon dricker helst den där vin-boxen själv, men eftersom vi hänger tjugofyrasju så måste hon dela med sig...fast hon egentligen inte vill. Jag vet det. Jag känner henne så pass bra. Just därför försöker jag få i mig extra mycket för att reta henne ännu mer.
Hur mycket jag än får i mig så är det alltid hon som är värst, i slutändan.
Finnar alltså.... Dom ska alltid vara värst. Det är dom trots allt bäst på. Både på gott och ont.



"Jag måste ta en bild på er när ni tar farväl. Se lite ledsna ut. Det här ska upp på bloggen." by Hoffa. We love you.



Aless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0