Jag ska. Jag ska bara göra det här först.

Jag sitter här med det så kallade pop-håret, torrt och stripigt. Och trasiga kläder som grädden på moset. Tänkte försöka styra upp tvättning och fix i garderoben, men inget utav det blir av om jag känner mig rätt.
Kakan ställde in vårt morgonmöte pga svinis, trots att hon tog sprutan för någon dag sedan. Vart är världen på väg?
Jemima och Katja blir sambos om någon vecka. Jag är avis. Vill också bo i Blackeberg med dom två.
Har massa bilder på mobilen som hör hemma på bloggen, men eftersom jag inte hittar mockagäng-sladden så kan jag inte lägga in dom. Kan man använda något annat än mockagäng-sladden? En vanlig mockagäng kanske? Eller en vanlig sladd? Jag vet inte. Jag är så förvirrad såhär dags.

Sanna ringer. Följ med mig nu. Jag ska bara köpa en tröja. Ska bara, ska bara. Jag ska också "ska bara"...
Jag ska bara fixa lite här hemma, ska bara dricka en liter kaffe, ska bara ringa ett jobb-samtal, ska bara på Maskinens releasfest ikväll. Ska bara ska bara.
Heja Alfons!


Aless



Kommentarer
Postat av: Rebs

ATT publicera rubriken som handlade om mitt liv. Jag känner mig blottad Aless....

2009-11-19 @ 20:47:29
URL: http://reboroyalliving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0