Bättre sent än aldrig

Sommaren har passerat och vi med den. Bilder från diverse hittepå och ståhej har äntligen scannats in i datan för publicering.
Så nu kör vi, Peace and Love... Borlänge där min festival oskuld rök, Aless spydde ner gator och buskar, där nakna män dansade som det inte fanns en morgondag och alkoholen rann ner i våra strupar. Vissa gav upp efter en dag och åkte hem, vi är mest glada över att vi ens kom hem. Till slut.

Ibland är det bättre och inte snacka så mycket så nu kör vi... bilderna, enjoy!

Birre & Aless, även kända från Kvinnokollektivet.













































































































































































































































































































































































Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar älskar älskar det!

2009-10-15 @ 14:53:38
Postat av: mamma

oskar lowitz, vita byxor på festival. error

2009-10-15 @ 15:05:56
Postat av: Maja

Hahaha.

Glad att jag inte följde med.

Tacksam att ni kom hem levande.

2009-10-15 @ 15:09:05
URL: http://maja-bredberg.blogspot.com/
Postat av: sandilicious

blir ju faktiskt avis. även om jag säger att jag måste städa och fixa hemma nästa gång.. dra med mig.. snälla gör det bara.

2009-10-16 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0