Söndags snacket

Jag har för tillfället en vän i telefonen. Hon berättar att hon går längs Vallahallavägen, i skyhöga klackar och cocktailklänningen från igår. Hennes berättelser från helgen är underbara.
I fredags gick hon hem med en 25-åring som sa att han "är skild från sin ex-fru, inte på papper, men muntligt"/tagit en paus från förhållandet och ligger med damer under tjugo år.
Igår hamnade min vän på Collage där hon blev uppraggad av en som vi alla tror är bög, inte hon, men vi tror det. Är väldigt säkra på det till och med. Hans lägenhet osar sex och i vardagsrummet finns det en strippstång. Han har varit en stammis på alla bögklubbar runt om i stan, går gärna på Chippendales och kan ses på Berns i rött läppstift. I taket ovanför hans säng sitter en affisch på en naken vältränad man. Ingenting som jag vet om, men min vän berättar det och skrattar samtidigt. Han är bög, försöker jag förklara för henne. Hon nekar till det och säger att han var bra i sängen. Jag vet inte vad jag ska säga....

Som nybliven singel konstaterar hon att livet leker. Jag håller med, även om mina historier inte är lika roliga.
Nu berättar hon fler historier från förra helgen, några som jag inte kan ta ställning till. Hon är galen. Och jag gillar det.





Aless

Kommentarer
Postat av: kakan

men hallå har ni inte hört talas om queer eller? folk ba ser skitbögiga ut men älskar fitta. kolla på mig? värsta flatan som älskar män!!!

2009-10-13 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0