Twitter me

Vi behöver inte twitter, folk gör det åt oss istället:


Alltid super snygga och glada Peldeezy som bloggar på Snorstadsungar.


Jag är fortfarande bakis från onsdags- samt torsdags-natten. Help me out of this. Jemima ringde och sa att det bästa jag kan göra är att gå ut ikväll, så nu ska jag det, på en hemmafezt där Halloween-tema är givet. Maskeradfester är alltid bra. Alltid. Speciellt när Jemima och Katja är med också.
Jag behöver inte klä ut mig sa Danne, "du ser ju ut som en häxa". Tänkte måla mig vit i hela ansiktet och tupera håret, lite röda läppar på det, och svarta kläder. Om jag tänker efter så är det ungefär så jag brukar se ut.....
Så..Söderort vad händer?



Aless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0