Oops.

Mina händer är så torra så dom ser ut som miniatyrer av 10 elefantben. Kyla... vad hände med global uppvärmning?
Jalla.
Satt och beskådade dom på tåget hem och insåg, att jag kanske faktiskt bara har åldrats. Att det är ett tecken på att min pensionsklocka tickat ikapp. 
Ångest.
Händer avslöjar allt, b.la ens ålder. Men också allt. Fråga Aless jag har lärt henne det.
Andra spår i händer, jag kan b.la avslöja mäns penisar genom att bara titta på deras händer.
Tänk ådriga händer... ådrig... bara för att lägga mycket simpel, enkel matematik.

Mina händer avslöjar mest just nu, att min livsstil har börjat ta ut sin rätt. Att det där hälsosammare och sunda livet kanske borde ta och tänkas på iallafall.
Aless fingrar avslöjar mest att hon skulle haft en liten kuk om hon var en man.

-Birre

I´m not sorry...



Kommentarer
Postat av: Viking Line

Ni e för sköna :) gott nytt år på er

2010-01-03 @ 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0