Vad blir det för djur?

Jag kommer inte undan längre. Det känns som Melody kör revolvern mot tinningen på mig varje dag.
- Mami where the fuck is the animal?
Fast inte riktigt.

Hon har kört "syskon kortet" på mig.. dag in och dag ut, alltför länge nu. Det vet hon, för jag blir galen.
Alla haaaaar ju syskon förutom hon. Det är inge kuuuuuul att leka ensam. Det är såååååååååå synd och jätte orättvist. Varför kan inte pappa och mamma få en till beeeeeeeeebis. Kan man köpa bebisar. Varför vill inte jag att hon ska få bli storasyster. Åh. Åh. Åh.

Jag har därför bestämt mig för följande. Vi ska bli med husdjur.

För första gången ever är jag faktiskt lite sugen på en ödla! En orm! Eller något annat jätte läskigt.
Inget med hår. Sen har jag även vart lite småsugen på dessa nakenkatter för 8lax. Sphinexis. Eller något sådant heter dom.
Förutom att det är just katter. Jag hatar katter. Så det går inte.

Så idag satte jag mig på blocket och kikade runt. Vad fann jag? Om inte Skinny marsvin!
Jag dör.
Det är som en förälskelse om på nytt.
Nu ska bara Melody få smälta grejjen med att den inte har någe hår. Sen är vi en familjemedlem rikare.

In love
Birre.

 
 




Kommentarer
Postat av: Maja

Haha! Hemma hos oss propsar Malcolm på en varg.

2010-01-05 @ 12:58:03
URL: http://maja-bredberg.blogspot.com/
Postat av: Birre

Jag vet ett hotell uppe i Luleå som har en uppstoppad varg!

Ska vi? Lite 5-fingers rabatt på den?



Vi kan lura Malcolm att den blivit förtrollad till sten av en häxa.

2010-01-05 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0